Tjenester

Ta gjerne kontakt for en befaringstime (60min), der vi møtes og snakker om hva dere trenger hjelp med.

Jeg rydder hovedsakelig i Rogaland ifra Stavanger til Flekkefjord, men kontakt meg gjerne så finner vi en løsning sammen. 

Rydding av hjemmet

Rydde og organisere inni hjemmet ditt for å lage holdbare systemer alle i din husstand kan følge. 

Oppbevaringsløsninger

Oppbevaringsløsninger er viktige for å organisere og holde orden på ting, både i hjemmet og på arbeidsplassen.

Tips og triks

Jeg tilbyr tips og triks for at du skal klare å holde på systemer og få di til å fungere hos deg. 

Hvordan dette fungerer?

1. Vi kommer først hjem til deg for en  uforpliktende konsultasjonstime (1 time). Her legger vi en plan videre for når vi skal hjelpe og hva vi skal hjelpe med. 

2. Den store ryddereisen er igang! Vi begynner typisk å kvitte oss med gjenstander du ikke trenger, før vi setter opp oversiktelige systemer. Du er hjertelig velkommen til å delta i hele prosessen, men jeg kan også gjøre jobben alene.

3. Et par måneder etter vi er ferdige tar vi kontakt med deg for å høre hvordan det har gått med dine nye systemer. Er det noe som ikke funker, prøver vi å løse det sammen. Vår jobb er at DU er fornøyd!


Det med liten tekst

  • Oppdragsbekreftelse er bindende.

  • Betaling gjøres via faktura, med 14 dagers betalingsfrist etter endt ryddeperiode

  • Jeg vasker lett over områdene jeg organiserer.

  • Kunde står for innkjøp av oppbevaringsmateriale (bokser, esker osv), og vi kommer med anbefalinger til gode løsninger. Jeg kan også handle inn for  600 kr inkl. mva/timen ekstra, hvis ønskelig.

  • Jeg kan kjøre bort avfall/gjenvinning for 600 kr inkl. mva/timen etter avtale.

  • ​​Jeg tar 3,5 kr per kilometer når jeg kjører for kunder og til kunder. 


Usikker på om dette er noe for deg?

Mitt  mål er å hjelpe deg så godt jeg kan, og det betyr at vi jobber på DINE premisser. Du bestemmer selv hvor delaktig du vil være i prosessen, hvor mange dager vi jobber og hvordan disse dagene er spredt utover. Noen ønsker å jobbe intensivt hver dag i en uke, mens andre vil foretrekke å jobbe én dag i uken, spredt over flere uker. Ønsker du å være tilstede under hele prosessen, vil vi naturligvis få gjort mest på kort tid. På den annen side, kan vi gjøre store deler av jobben alene, dersom du ikke har muligheten til å være tilstede. Du trenger heller ikke binde deg til for mange timer av gangen, vi gjør vurderinger underveis.


Ryddeprosessen ser normalt slik ut: 

  • Vi begynner med å tømme området som skal organiseres (et rom, skap, bod osv), og benytter også muligheten til å ta en grundig vask.

  • Vi sorterer deretter alt inn i kategorier

  • Er du tilstede, går vi gjennom alt og ser hva du ønsker å beholde og kvitte deg med. Er du ikke tilstede, lager vi en "forslagskategori" med ting vi tenker kan kastes/doneres. Du går gjennom kategoriene og gjør endringer når det passer deg.

  • Når vi vet hva du skal beholde, organiserer vi det på en oversiktlig, praktisk og estetisk fin måte. Vi bruker gjerne oppbevaringsmateriale du allerede har, eventuelt kjøper vi noe nytt hvis det trengs. Vi merker også alt tydelig der det gir mening.

  • Vi jobber steg for steg, med ett fokus av gangen. Har du flere rom som må ryddes, gjør vi oss helst ferdige med ett før vi går videre på neste.